DANDERYD *update*

   2009-10-07 - 06:35:59

Ska precis åka ot Danderyd...har tre tider där i dag...ingen sovmorgon här inte...Joey ska vara hos Catharina så han e helspänd...han tycker de e så roligt=)

Nu har jag ju lösenordsskyddat min blogg åtminstone för en tid så får vi se vad som händer...jag vill inte hålla på och ha min blogg som någon sida med massa jäkla tjafs å skit...det är ett sätt för mig att skriva om min väg tillbaka till livet...så e det...jag orkar inte med alla konstiga människor som e dryga...men nu kommer jag skikta i dom och skriva om MIG igen...så e det
Nu ska jag hämta Anette (vars mamma har lilla kissen) kissen e förresten en HON som nu heter Livia...hon vill inte äta fisk å ris utan hellre tutta flaska, men äter nu bara ungefär var 6e timma:)
Min underbara lilla katt...så underbart att det gick att rädda hennes liv....inte var hon döv heller:) *haha*

Kram på er...forts följer i kväll...


Jossan å cattis midsommar 07=)
Hon hade GIVETVIS dukat även åt honom=)


*update*
Oj vilken dag...har kört nästan 45 mil:S
jag har inte så mycket att säga förutom att jag blivit rejält AVSKRÄCKT inför hela denna grej...:S nä fy fan!!!
NICKAN....DIG VILL JAG PRATA MED!!!
kommer ingenvart med länken i ditt inlägg:(
KRAM nu ska ja smälta allt å fundera...troligen drömma mardrömmar oxå:S Det var i alla fall härligt att vara med Anette:D
Ska berätta mer i morgon:D

om ALLT
KRAM IGEN...*phu*


Kommentarer
Hanna

Lycka till I Danderyd. Håller tummarna att allt ska gå bra idag. Kram <3

2009-10-07 - 06:45:59
URL: http://gorgina75.blogspot.com
Nickan

Hej,

Får jag vara så nyfiken att fråga vad för operation du ska göra?

Själv gick jag genom en gastric bypas operation för ett år sedan....Har inte skrivit om det i bloggen men ska göra det så småningom......

Kram!

2009-10-07 - 11:08:24
URL: http://absolutnickanpickan.bloggspot.com
Nattjobbare

Så ja då är man med igen:) :)

Skönt att inte behöva lässa kommentarer från blåsta människor...

2009-10-07 - 23:05:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0