VEM ÄR DEN SOM ÄR VINGKLIPPT???

   2009-05-11 - 20:49:15
...Är det jag...???
...Är det någon helt annan???
...Fick spelet häromkvällen...rev som en galning efter nåot vasst i städkåpet mitt uppe i min första panikattack på över ett år...hittade bara Iddes kniv....och när jag precis skulle karva loss lite på armen så tänkte jag bara NEJ NEJ NEJ!!!
Började då leta efter mina xanor...och jag kan säga att man blir DUM I HUVET när man får en panik-ångest-attack...på riktigt DUM I HUVET!!!
Dom fanns inte...jag höll på att bli tokig ...till slut hittade jag en ....en enda etta som låg å skramlade på botten av en plåtlåda...efter att ha tagit den (även den första på över ett år) så somnade jag!!!
Hade glömt hur det kändes....faaaaaaaan att man ska behöva leva ett sånt här liv:S

...men åter till frågan  vem är vingklippt...???

...ja jag kan i alla fall inte flyga....!!!!!





Kommentarer
Candy

Vilken tur att du ändrade dej å sen somnade ^^

Å jättefina bilder :) <3

2009-05-11 - 22:33:37
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
elin

vackra du, jag är glad att du ändrade dig!

2009-05-14 - 19:04:20
sippan

Glad o se att du lyckades stå emot!

2009-05-18 - 20:13:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0