TVÄTTELITVÄTT

   2009-05-24 - 08:36:26
Jahapp...eftersom man inte kan göra nåt annat roligare på en söndag så tvättar jag lite då...pensionäridioterna i mitt hus tvätter alltid så man får ta den tid som finns lixom...varför låta dom som jobbar få de tider man behöver...hejedåå...(HATA)

Aja är i alla fall på lite bättre humör just nu än jag varit senaste veckan...tror det kan vara för att xanoren sitter kvar i kroppen och håller mig lugn. Jag måste verkligen prata med min läkare om detta...kanske få en annan medicin också...eller öka lyrican??

Funderar på att plocka undan lite här...Joey e hos moffa o mommo och systeryster o Pata e där med...vi var på kalas hos kusin MAlin i går...fan vad jag tycker om henne asså...jag saknar henne massa när hon ska vara så jävla långt borta...hon har alltid varit ett så bra stöd för mig=)

Sitter å bränner lite filmer...sen ska vi fira mors dag i förskott...vi ska ut å käka å så och Joey ska få vara på dagis (dagfamiljen) dom e heeeelt underbara och det fungerar så otroligt bra..Joey blir superlycklig då han kommer dit och han trivs verkligen.

By the way borde nog leta efter scooby då...för han har slarvat bort honom...och det är ju katastrof...(hans älskling)



Kommentarer
Kusin Malin

Jag tycker om dig också. :-) Ses om två veckor! :-D

2009-05-29 - 20:56:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0