TRÖTT

   2009-05-20 - 21:36:31

Haft en jobbig dag:(
Självskada...:(
Lugnande...:(
Jobbat....:(
somnade vid 19.00 vaknat till nu men ska sova igen...xanor slår ut en totalt...fast det är inte som theralen som första gången slog ut mig i TRE dygn:S
Idde har tagit E på heltid nu...det fungerar inte...ledsen över det...men det går inte...jag kan inte rå för det...ibland måste man välja även hur svårt och orimligt surt det jävla livet kan bli:(

FUCK!!!


Tezz....det var en utbildning till mentalskötare....

GOD NATT!!!

KUKLIV!!!







kul att min terapeut säger att det är vanligt att man mår så här då man är på väg ut i livet igen i den fasen jag är nu, och att det kommer vända rent allmänt snart...TACk för den :(
Känner mig fullkomligt LÄTTAD...NOT:(


Äh...varför bry sig...vi ska alla en gång dö, en del tidigare än andra!!!


Kommentarer
Candy

Usch :'( du måste ta hand om dej juh, godis, gos med vovven, titta på favoritfilmen, ta ett skönt bad m.m. Tänker på dej<3

2009-05-21 - 00:00:37
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Marille

ja alla dör vi förr lr senare..men i vårat fall blir dt senare för vi ska ju på URF!!!

<3 <3 <3

2009-05-21 - 00:58:17
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0