NY BIL

   2009-05-23 - 10:40:21
JAHAPP...besiktade Forrden i går och kan bara konstatera att jo den SER fortfarande oförskämt fin ut, men det är en del MAJOR PROBLEMS med den nu ...:( Måste börja leta efter en ny bil...har en månad på mig sen står jag utan bil...hurra vad bra jävla fittland man lever i ....i afrika besiktar man knappast bilarna men dom rullar ändå...aah men va bra då...pajja detta med nu så spelar ingenting någon roll längre....sen e det bara Joey som ska dö o lägenheten brinna upp ...så e de klart lixom...åååh ja drömde i natt att ja hade fått aids hahahaha....det var så jävla scysst..för man dog verkligen av det ...och det var precis vad jag hade önskat mig lixom....men nu dör man ju knappast av det längre i alla fall inte i i länderna...(ja ulandet sverige med då)

jaha så ni tycker ja låter bitter....jaja men va kul för er då...ja e så jävla ARG ...ARG FÖRBANNAD IRRITERAD ILSKEN GALEN och det bara är så....jag lyfter inte ett finger på dbtn jag orkar inte bry mig...det har kommit i kläm helt sedan jag började jobba...skit i allt lixom...!!!


Bara för att ni andra ska få nåt att irritera er över med så tänker jag roa mig med att lägga in lite ointressant fakta.....

1. Hur gammal är du om fem år? 36


2. Vem var den sista du träffade? Min hund Joey som är med mig här


3. Hur lång är du? 160cm

4. Vilken var den senaste film du sett? vet inte har sett ca 300 filmer senaste året


5. Vem ringde du sist? Idde


6. Ditt senaste sms och till vem? Idde


7. Vad är helgens planer? Ska ut o käka


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vilket humör jag är på


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom är gifta ...gifte sig efter att ha varit förlovade i 21 år eller något:O



10. När såg du senast din mamma? I går

11. Vilken ögonfärg har du? gröna


12. När vaknade du idag? Först 04.00 sen 10.30

13. Har du någon gång hittat en katt? konstig fråga ja det har jag väl...vildkatter vid sommarstugan

14. Vilken är din favoritplats? vid havet


15. Vilken plats föredrar du minst? Ett dagis


16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? förhoppningsvid i ett annat land


17. Vad skrämmde dig som barn? ensamhet, mörker


18. Vem fick dig att skratta senast? marie för hon e lika sjuk i huvet som jag*ler*

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kan man vara för ung eller för gammal för det????


20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär


21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror väl på

22. Hur många kuddar har du i sängen? ööh.....6 tror jag, man har ju en stor säng

23. Hur många landskap har du bott i? jaa, ett om man inte räknar med parishen på Jamaica då;)

24. Har du någon gång spytt på någon? Ja i 8an typ på en fest i Rejmyre då spydde jag nog på Ragnarssons sko tro jag

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor och skor eller flip flops

26. Är du social? nej


27. Vilken är din favoritglass? Är inte förtjust i glass men ska det promt vara någon så ska det helst vara isglass


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa ett hus vid havet och resa

29. Tycker du om kinamat? Nej usch



30. Tycker du om kaffe? NEJ


31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice


32. Sover du på någon särskilld sida? Det varierar men jag kan INTE sova på rygg, men om jag lägge rmig på en sida så somnar jag på stört:S

33. Kan du spela poker? Nja, det är skittråkigt


34. Tycker du om att mysa? Jodå, tända ljus lyssna på musik eller kolla på film och käka lite å så

35. Är du en beroendemänniska? njeaeaaaeaa...vet inte

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nope

37. Vill du ha barn? inte som det känns I DAG, men i så fall ett

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och patios

39. Har du någonsin åkt ambulans? japp 2 gånger med lite för mycket piller i kroppen

40. Föredrar du havet eller pool? det beror på...pool känns frächare men är antagligen en miljon gånger vidrigare än havet egentligen


41. Vad spenderar du helst pengar på? resor

42. Äger du dyra smycken? nä, har aldrig fått några...eller ja det beror på vad dyra e

43. Har du någongång testat narkotika? mest narkotika klassade mediciner men rökte majja å hash förra vintern, men det gav mig inte ett skit fast jag hade hoppats på det


44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
macka

45. Vem är den roligaste människa du känner? vet inte

46. Välj ett ärr på din kropp? ett självskade ärr på låret  minnet av en idiot till kkille jag var med

47. Vad har du för ringsignal? reggae

48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? en klänning


49. Flirtar du mycket? nej inte just nu , sinnesstämmningen är inte sån

50. Vart togs din profilbild? nere vid ån


51. Kan du byta olja på bilen? vet inte...kan jag säkert om jag måste, fylla på e ju en annan sak...jobbar ju på mack för helvete


52. Har du fått fortkörningsböter?
hell yeah...för ca 3 veckor sedan 114 på 90 väg 2400 goa kronor fick vingar...*suuug då för fan*


53. Vilken var den senaste bok du läste? 14 år till salu, läser bara då jag e utomlands

54. Läser du dagstidningen?
ibland hos mamma o pappa. har själv en gratis prenumeration just nu men jag har inte öppnat en enda av dom

Prenumererar du på någon veckotidning?

56. Dansar du i bilen?


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? allt jag ska göra

59. När var du i kyrkan senast?  jag HATAR kyrkan


Kommentarer
Anonym

160 CM GU VA LÅNG

2009-05-24 - 07:18:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0