JAG LEVER FORTFARANDE=)

   2009-05-18 - 07:34:21
Tänkte bara meddela alla att jag lever efter helgens tält övernattning i tollarp...vi fick ihop en hejdundrande massa cachar men så gick vi en mil i lördags också...när natt cachningen började hade Frida redan kravlat ner i tältet med täcket övanför öronen (jaaa jag HATAR sovsäck...VÄGRAR!!!)
Käkade vildsvin...det var INTE helstekt som tur var för då hade jag INTE smakat...:S Men det var ok...fast jag är ändå ingen köttmänniska ..

I dag ska jag till Säter för personligt möte inför KY utbildningen jag sökt tll mentalskötare...känns lite surt att åka bil 8 timmar typ för att träffa 2 tanter i 45 minuter:S Men jaja så är livet:D

Nu har Marie och jag bestämt oss att vi ska åka på Uppsala reggae festival:) Men vi tänker INTE bo i nåt sunkigt äckligt tält fullt med gambianer...vi tänker mot alla odds hitta någe rum någonstans...=)

Kän i alla fall skönt som fan att min Marie ska följa med mig dit=) i värsta fall får vi sova i bilen...detunkar ju blir det gööörvarmt så e det ju bara att cabba ner ...hahaha...veeery naaajs:D

nehej gott folk nu ska jag faktiskt ta och gå ut en timme med Joey...han ska vara hos CEHÅ i dag...(Biggans man).
I morgon ska vi träffa en hel familj som vill bli dagfamilj åt Joey...det låter jättespännande tycker vi båda två...nej på med  scullcandy lurarna så drar vi ..det ser väldigt grått ut ute i dag

pusstackhej



Kommentarer
Marille

lycka till idag bäjbi <3

å du jag tänker INTE heller sova i tält, då sover ja hellre på gräset =P

vi kommer få super kul, nu har vi något att se framemot denna sommar =)

2009-05-18 - 11:21:58
URL: http://marilles.blogg.se/
Candy

Hihi va kul :D å vilken söt gif bild<3

2009-05-18 - 20:11:31
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0