ÄH JAG Ä SÅ LESS PÅ ALLT *update*

   2009-05-21 - 11:28:46
Jag e less på allt...


*UPDATE*
mamma och jag åkte till B hallen och jag såg något ligga vid vägen..-mamma en död bäääveeer vrålade jag...men trodde knappt på det själv...det finns ju inga bävrar där lixom:S
Så när vi åkte hem hade 3 killar på motorcykel stannat och stod och tittade på den ...vi stannade och kikade på den också och jag tog bilder på den och la blommor på den....den var så otroligt vacker där den låg precis som om den sov.....fan vad tragiskt det är då djur dör:( Jag antar att den blivit påkörd:(


*SOV GOTT LILLA VÄN*

Kommentarer
M

Så kan man känna ibland.

2009-05-21 - 11:39:23
URL: http://sextankarnas.blogspot.com/
Anonym

nej nu ska vi inte vara sån gums <3

2009-05-21 - 13:33:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0