KNAPERIKNAPER

   2009-03-16 - 15:29:05
Sitter å lyssnar på Joey som knaprar på torrfoder i köket:) *älskar det ljudet*
Har varit på dbt, och varit på stan lite...i går fick pippiluringarna nya pinnar i buren så dom e la rätt nöjda dom me tror ja:D

Funderar på att packa lite till Thailand, men ja har ingen lust me någe alls...å huvudvärk har ja med:(
Pappa fyller år i dag:) GRATTIS MIN PAPPA=D så vi ska dit på lite fika i kväll jag o Joey=)
I morse var jag o Joey å mina rastalurar ute på promenad då var det värsta våren, men nu är det fan grått å jävligt igen:(
*suck*
Nä nu ska jag väl göra nåt här...men risken är jävligt stor att jag hamnar i sängen känner jag:(

Puss


Kommentarer
Sheepmother

Jaja. Om en dryg vecka är det garanterat sommar där du är! :-)

2009-03-17 - 09:24:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0