VILL FLY LANDET

   2009-06-13 - 09:04:29
Jag vill verkligen inte vara här:(
Jag vill vara någon annanstans..det spelar egentligen inte så stor roll var...men jag vill ine vara HÄR:(

I går var jobbet någorlunda ok....fick bara skäll av chefen för oss allihopa när jag fyllde på kaffe ....-om vi minsann kunde lära oss att fylla på kaffebönorna när det går i en hel påse istället för att fylla på när det är halvfullt...då slipper det stå en påse öppen i skåpet...om NI kan FATTA det någon jävla gång...????
Alla gör det...ingen har sagt något annat...men det är som vanligt....annars var han rätt ok...förutom att han sprutade ner mig med vattenpistol:S

I dag ska jag vl släpa mig iväg till saras student...fast ja egentligen inte vill alls...:(
TÄNKER INTE gå på utspringet i alla fall...men kan väl kanske tänka mig att vara på festen....kanske!!!

Har varit vaken stora delar av natten...*suck*

Annars då...ja det händer inte mycket .....:(
Siter å lyssnar på Chris Brown...har hittat min ûbergamla kärlek Frank Hammar på nätet det var riktigt skoj att se att han mår bra även i dag=)
det är ju trots allt...få se nu....11....12...14...FEMTON år sen typ  *MY GOD*

Jahapp...lägger väl upp en bild på  nya tatueringstillskottet som skedde 090608 på bilderna e dom helt nya ...dom blir ju snyggare med tiden....kram

Oscar in action


Kommentarer
Veronica

Jag gillar tassen! :D Vill göra mina grabbars avtryck med :-)

2009-06-14 - 18:59:01
URL: http://vaf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0