MIN VACKRA VÄN

   2009-06-01 - 21:38:39
Joey ligger på Valla:(
efter att han varit och blivit trimmad på Tassarnas trim och spá så åkte vi till Valla eftersom han druckit ofantligt mycket sista veckorna och att han är så där flåsig igen som han varit förut några gånger...visst det är skitvarmt ute, men det har han varit flera veckor nu ju och även om det är varmt så är det inte likt honom:(

Så på Valla lyssnade dom på hans hjärta eftersom han har ett kraftigt blåsljud på hjärtat för att utesluta att det har med det att göra...hans mage e lite uppsvälld så det blev även röntgen jag Idde och veterinären slogs med min lilla älskling och vred på honom och han var rädd och ville bara bort...men jag snosade han i örat och då lugnade han sig något och låg och pep.
Efter det togs det blodprover och sedan fick vi vänta på dvaren i en kvart.

Då svaren kom fick vi veta att det såg normalt ut på röntgen och blodproverna var också bra...MEN mitt hjärta är TOTALT UTTORKAD trots att han dricker så ofantligt mycket....:(
vi fick nu ett bäcken med oss och gick ut för att försöka fånga upp några droppar kiss när han lyfte på benet...*haaah* det var ju inte så lätt...det tog nog typ 40 minuter innan vi lyckades fånga upp litegrann=) Och det kändes då som att jag vunnit Stockholm Marathon...*WOW*

Joey fick stanna kvar på Valla och ska ligga med dropp i natt sen får vi se hur han mår i morgon...han var jätteledsen då vi gick ...jag försöker hålla mig stabil, men det är inte lätt:(

Det kan vara någon sjukdom som gör att kroppen inte tar upp vattnet eller så....jag är jätteorolig:(
Jag ringde och tog en obetald semester dag i morgon för att jag vill vara hemma och ta hand om min älskling om jag får hem honom...det beror på hur han svarar på droppet och om dom hittar någon orsak till uttorkningen...:(

På vägen hem fick jag veta att en pojke drunknat i Gron och då jag åkte hem stod polis och ambulans kvar där medan jag mötte brandbilen...:( 13 år var han:S

Å så har ett plan störtat i Atlanten...vad e det för jävla värld vi lever i ?????

Har varit inne med tatuerings bilden i dag...dom e skittrevliga på house of pain...stor skillnad mot fucking cp lucky7 där jag gjorde min förra tagg...dom e svindryga där...:S

Jag ska göra 2 tatueringar nästa måndag...bilder kommer upp direkt då:)

nu ska jag försöka sova...puss o kram

Längtar efter min goa lurviga underbart doftande vän:(


 




 





Kommentarer
Candy

Hoppas att det blir bra med han nu<3

2009-06-01 - 23:34:13
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Veronica

Tack för bilden.. Såg att jag fick den igår :) Lägger in den senare. Tack! :D Tänkte höra vad den betyder och varför du valde att göra just den?

2009-06-02 - 09:15:20
URL: http://vaf.blogg.se/
Veronica

Och du, lycka till med vovven. Jag förstår att du har det jobbigt. Vi håller tummar och tassar här hemma!

2009-06-02 - 09:17:20
URL: http://vaf.blogg.se/
Marille

va skönt att du fick hämta hem honom idag å ja hoppas allt löser sig nu <3

2009-06-02 - 10:53:32
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0