NU SKA SKRIVAS

   2009-07-22 - 21:50:13
I dag har jag varit och köpt en rosa notebook.
Jag blev sugen på att börja skriva på min bok igen på allvar i går och en äkta författare har ju rätt grejer eller hur;)
Jag behöver ingen real laptop med cdrom, massa minne å grafik kort...denna har inte ens cdrom och bara 80x2 i minne men den e så underbart liten å söt...den har 10 tums skärm:)
det kommer bli min skrivar dator ...kan ju ha den med mig överallt lixom...den kostade ca 4300 och så köpte jag ett fodral till den ..sen råkade jag även köpa en kyl å frys med för 17.000 men det e en annan historia de...*hahahaha*

Har varit hos Idde och han bjöd på käk på grillen å så handlade vi lite i Sveriges bästa ICA butik:)
Har även fyllt i små justeringar på tatueringen på handleden i dag=) Jag älskar verkligen smärtan...eller jaaa  känslan...det är så skön smärta...jag skulle kunna tatuera hela kroppen!!!

Nej nu ska jag å jossanjoe hoppa i säng ...i morrn jobbar jag kväll så vi ska till "mosse o patic" i Kulla=)

Lite bilder på mina nya prlar kanske.....å förresten höll på å glömma att jag beställt ny mobil i dag ...de blir en ROSA (någon som e förvånad) SAMSUNG f480i touchwiz. Skulle inte behöva lägga någe emellan heller sa Christian...:) de e service de=) å NEJ kylen å frysen e INTE rosa...det blev vitt faktiskt...ja hoppa de där med rosrtfritt, rött eller svart...:)







Kommentarer
Lina

Niiiice!! Ge mig notebooken ;) Härligt med nya grejor :)

2009-07-22 - 22:53:08
URL: http://linaaj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0