LUGN HELG

   2009-07-12 - 12:14:33

Det har varit och är fortfarande en lugn helg...
Har UVI igen (urinvägsinfektion) för dom som inte har en aning så är jag en av de lyckliga att drabbas några gånger per år utan så värst mycket till anledning. Det som var så himla tufft denna gång var att dom äntligen ansåg att jag vet vad jag snackar om så jag behövde inte ens åka till jouren och lämna prov utan fick recept på selexid direkt...!!! *WOOW*

I går städade jag en del...det regnade såna kopiösa mängder att jag åkte till Sminkshoppen å köpte en ny Max Mara parfym bara för at liva upp allt lite!!!
Beställde även en parfym från Tommy Hilfiger (dreaming) som inte fanns hemma i rätt storlek. Den doftade varm sommarkväll typ...och den måste jag bara ha....men Max Maran var helmums den med:)

Har ju ganska många parfymer och lägger upp några favoriter som jag innehar här nedan bara för att läska lite i rusket=)


        







NÅJA ETT LITET AXPLOCK UR SAMLINGEN I ALLA FALL:) HAR JU SÅLT EN DEL ANDRA MED SOM JAG INTE ANVÄNT SÅ MYCKET!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0