VIKTGRUPPEN

   2009-01-19 - 16:42:43
I dag har jag varit på DBT, och sen har jag nu varit på viktgruppens första möte:P
det var la skojsigt...jag var yngst och det var typ mest MÄN:O

Snart ska jag träna easy line...känns ganska bra faktiskt efter att ha varit på mötet och pratat om fysisk aktivitet.
Fatta att 9000 personer DÖR varje år efter att dom inte rör tillräckligt mycket på sig:S
Och att 3/4 av svenskarna rör på sig för lite...det är ju helt sjukt, men förståerligt!!!

Nääääh....fyyy!!!


Annars e det lugnt..ska på möte på förseningskassan i morgon för att bedöma min fortsatta arbetssituation...sen ska vi skaffa pass till Idde, sen ska jag kolla extravaganzas träningsutbud...och så ska idde ta första twinrix sprutan....så det blir en del far å fläng...

Förresten så hade grannen Helene fått kärleksbrev av grannen i dag...asså KERSTIN som hör saker...hahahaha hon är verkligen inte klok...ringde soc. i dag ...dom skulle ringa henne o kolla om hon behöver hjälp hahahahaha...


Kommentarer
marie

Fy faan va du e bra gums!!

puss

2009-01-20 - 00:56:49
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0