MEN VAR ÄR FRIDA MITT I ALLT???

   2009-01-29 - 17:48:35
I dag var det full fart igen...vaknade 4 i morse och gav Joey smärtstillande. Somnade om någon timme efter att idde gått till jobbet.
Lämnade Joey hos grannen (pudeln Rufus) där han fick vara i dag då det krisade lite eftersom kärringen som sagt att hon ville ha honom på dagarna plötsligt backat ur ...hon kan ibland...men jag känner att nej fan det är inte snacka om bara nöje asså...ska hon ha honom ska det inte va nå jävla hattandes då får vi hitta någon annan.

Han hade i alla fall varit i skogen me Roland och Rufus i regnet i dag....=)

På jobbet lyccades jag räkna ut att det var 8 karlar (mest i min ålder;)) som flängde omkring och fixade med macken;)
Allt blir så himla snyggt nu alltså...fan jag skulle ha tagit före och efterbilder...kommer väl å lägga in lite efterbilder i alla fall sen...Jag hade inget å göra direkt eftersom jag var satt på kassan precis som i går så jag passade på att pillra bort alla knappar på tangentbordet till kassan en å en å gjorde rent dom...hrmmm...säg inget!!!

har fått ett nytt namn på jobbet...nu kallas jag Tyson för jag haft min boxarjacka på mig från Akilles i flera dagar då det varit så kallt....!!! Började med att en av elektrikerna från Stoclholm kallade mig det....*hahahahaha*

När jag hade jobbat klart så åkte jag hem, hämtade Joey...badade och somnade och sov i typ 2 timmar. Nu är jag på G igen...=)
Nu har jag plockat lite ...dammsugit och borstat vovve som hade lite tofsor i arm...öh eller ben....vecken???? Vad säger man egentligen????

Nej nu kallar the chef att maten e kirrad...puss på er

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0