JULSNASK

   2009-12-18 - 17:25:36






I natt fick jag gå ut flera gånger med en liten vovve som hade ont i sin lilla mage...han har fortfarande det....*suck* hoppas det går över ...min stackars lilla älskade vovve!!!!

I dag har vi städat här lite jag och Joey....slagit några julklappar som vi inte ens ska ha egentligen ...(har ju lagt av med julklappar ja)
Funderar på å göra lite julgodis...har lite projekt på gång:) Roligt att kunna göra lite sånt...även om jag inte får äta så mycket själv...eller ja får och får??? Man får väl se om jag tål någe...men jag har ju testat med choklad från min HELLO KITTY kalender...det har gått bra...men snacka om att ens godisvanor ändrats dastiskt asså:O


Näääh mot godisfabriken=) WEEEIIII=)










Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0