SPOTTA I GLASET?

   2009-08-26 - 19:20:34
Har mått sämre i några dagar, haft 2 självskador på denna korta tiden!
Inget större, men ändå...man ser ju ökningen!!!
Häromdagen flippade jag av att jag inte hitade bilnyckeln och hade bråttom iväg...i går flippade jag på nåt jag egentligen inte vet och i dag hade vi dbt grupp...först kände jag då jag kom dit att jag inte var i form...höll fan på att somna i bilen på väg in till stan...dom fick knappt kontakt med mig förrän Annika tog min arm och sa HEJ FRIDA!!! Då tittade jag upp från bordet och sa hej tillbaka...det gick väl bra i dag ...L var där och hälsade på och gav oss små presenter eftersom hon slutat. Det var kul att se henne igen!
Efter fikat hade vi en mindfulnessövning och det var om saliv och jag funderade lite på vad hon pratade om egentligen om jag hörde rätt...å så när hon sa att vi samlade vårat spott i ett glas och att vi skulle föreställa oss det i tanken så tänkte ja bara va faaan...och när hon sen sa berättade att vi skulle dricka upp det i glaset i tanken reste jag mig bara upp och gick ut i korridoren å satte mig å grinade!!!
Shiede kom ut sen och vi gick till hennes rum för att reglera mig...jag kände som om mindfulnessen som är ren, soft och fin för mig blev våldtagen i den där övningen och att det inte var mindfulness vi höll på med...tydligen hade hela övningen en poäng som jag missade eftersom jag gick...men det struntar jag i!!!
kom fram till att jag är väldigt väldigt oreglerad just nu troligen på grund av att jag har väldigt många sårbarheter just nu...
* oroliga tankar på att Joey ska dö
* Stökigt hemma
* Dåliga mat och motionsrutiner
* Kämpigt med jobba
* Idde
* mm mm mm


Allt sånt kan ju göra vem som helst upp å ner på alla sätt...och för mig kommer ala jobba tankar ut i handligar genom att visa ilska och det smäller på en sekund!
Jag träffade min läkare i måndags på psyk och han tycker att jag ska ha kvar alla mediciner som dom är, han tyckte att xanor var bra också då jag frågade om någon lugnande vid behov som verkar snababre än xanoren gör. i går tog jag oxascand som jag har hemma för att jag inte kom ner i känsla...har oxå börjat sova på Stilnoct igen. och av det kan man ju bli hur dum i huvet som helst...

Efter gruppen pratade Annia med mig oxå och sa att hon och Shiede märkt att jag inte är reglerad och har svårt med det då jag kommer från jobbet...
Hon sa jag ska fundera på vad som kan hjälpa mig...

Vi fick oxå rita ner en känsla på papper med färger och förklaringar...det var så himla bra och vi fick det i läxa med så jag åkte å köpte kritor och papper efteråt=)

Joey har varit hos farfar och farm i två dagar men i dag har han varit hos Catharina.
Morfar har varit här ensam i två dagar och fixat  å donat så nu är golven helt klara..även på toaletten=)

Jag har städat av allt jävla sågdamm i köket i alla fall...och ska ta tag i badrummet härnäst tror jag....
Nu ska jag slappa lite...jag e trött....kram


Kommentarer
Candy

Jag tycker du är jätte duktig som fortsätter å kämpa istället för att ge upp ^^ För det är juh så lätt att bara ge upp å skita i allt liksom, men du fortsätter :) Håll ut lite till, det kommer bli bättre<3

2009-08-26 - 20:59:53
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0