GLAD *update* I HELVETE HELLER:(

   2009-08-07 - 09:04:09
Jag vet inte varför men jag känner mig så härligt sprudlande på något vis. Kanske för att jag jobbar och sedan fakist är ensam ganska mycket och jag känner att jag kan göra vad jag vill när jag vill.
Tror att jag kommit till insikt med en del saker i mitt liv också som på sikt kommer bli bra och kommer att gynna mig.

I går träffade jag Shideh, en annan terapeut som hängt med mer än min egen och även är min färdighetstränare.
Jag tog upp min ilska som kan komma på en sekund och vara ett bra tag emellanåt. Det är inte alls som förr, men det är en del som är kvar att jobbas med. jag har dessutom inte varit så värst barnkär senaste åren och det har lixom blivit värre och värre för att nu vara nästan outhärdligt. Jag kan gå igång så fort jag ser ett barn speciellt om det är högljutt, skitigt eller bara jobbigt på någe sätt.

I går fick vi fram att det faktiskt är då att jag fortfarande är väldigt beroende av mina egna föräldrar och då framförallt min mamma. Vi har väldigt tät kontakt nuförtiden och redan som liten var jag ju rädd att min mamma skulle försvinna.

Då min egen rädsla kommer fram och visar mina egna egenskaper att vara det lilla barnet och blir lite trotsig, tjurigt och så, då går det ut över och accosieras då jag ser ett barn och eftersom jag hatar mitt eget beteende så är det klart jag hatar barn då jag ser det jag inte tycker ommed mig själv i dom.
Även att jag varit med om flera relationer där killarna haft egenskaper av att vara barnsliga och att jag behövt ta hand om dom ...det blir samma sak där. Jag ser de relationerna i barnen också. Därav min ilska som egentligen kommer från FRUSTRATION i de dåliga relationerna. frustrationen är en primär känsla och ilskan kommer på det eftersom frustrationen ofta är jobbig att handskas med...då kommer det som ilska och hat istället.

Låter det konstigt??? FRÅGA mig vad jag menar!!!

Snart ska jag åka och jobba. Solen skiner  å de e dövarmt och jag hatar det...:( Jag vill ha höst med klar luft och kyliga nätter.
i går gjorde jag mamma o pappas granne Anitas naglar. Hon ska på bröllop i morgon och ville vara fin. Tror jag ska börja lägga upp lite bilder på de manikyrer jag gör.

OBS! Jag bygger inte naglar, jag kan men gör det inte i första steget i alla fall.

Jag tar 30:- och var 10e gång får man gratis.
Har bara haft ett egenintresse i många år därav sysslar jag med detta då jag har tid och lust. Har dock ett par trogna kunder i familjen som pockar på att få komma till "Princess nails" nästan varje vecka.
jag jobbar mest med O.P.I lack då som i särklass är de bästa lacken med bäst hållbarhet och torktid.
jag ska skriva mer om min lilla företagsamhet senare....

Nej nu  ska vi snart dra...kram på er!




****************update*****************

Nu står Joey och kikar skrämt på mig från sovrummet....med all rätt...åkte upp till mamma å pappa för att spraymåla en korg jag köpt till badrummet.
mamma å jag skulle först åka och kolla på golv i morgon, men nu undrade hon i dag om vi kunde vänta med det och det kunde vi eftersom jag hade planer på att åka till syrran .....men sen ville dom inte ha mig där och eftersom min kyl och frys kommit in idag så tänkte jag ok, men då kan jag hämta det då. men nej det orkar ju mamma INTE göra och då sa jag att nej men då kan vi kolla golv som vi sa...men nej då har vi plötsligt avblåst det helt i hennes hjärna och det vill hon INTE!!!
Då flippa Frida ur....kasta in korghelvetet, skrek åt henne och Joey och åkte hem med däckskrik å helvete!!!

Så nu har ni fått se hur det är att ha borderline!!!!
Har fortfarande inte kommit ner i känsla utan sitter och lyssnar på There for you med Damian Marley som ska vara med på min begravning.  Grinar och vet inte hur jag ska få min ilska att lägga sig:(
Här kan jag faktiskt erkänna att jag använde min dbt och har identifierat mina känslor. Och den primära känslan är besvikelse och frustration.

Jag vill bara gå ut i köket och sprätta upp hela mig själv med första bästa jävla rakblad eller morakniv ja kommer över....och jag tror fan jag ska göra det NU!!!!! JAG ÄR ÄNDÅ EN SÅ JÄVLA DÅLIG MÄNNISKA!!!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0