VI REGNAR FAN BORT

   2009-04-04 - 05:30:04
Det har regnat i flera dagar...i gar blev vi strandade i over en timme pa ett apotek da vagarna oversvammades dar vi var. helt sjukt...dom sma flickorna pa apoteket bad oss komma in fran under taket utanfor dar vi stod da det askade sa javla mycket att dom ocksa vart radda:s
I dag regnar det ocksa men det verkar som om det blir finare pa mandag...thailandarna sjalva sager att dom vet inte vad som har hant for detta brukar vara de varmaste manaderna och utan regn men ibland kan det da det ar extremt varmt bli dessa trolpiska stormar som nu. Men jaja...man far se om man inte flyter bort....

Skriver inte sa mycket jag vet, men det kommer mer da jag kommer hem sa ska jag beratta mer om vad som hant pa min resa. Haromdagen raddade jag en stor odla som ramlade i poolen i var tradgard:O

saknar er alla jue....


puss

Kommentarer
Marie

va bra att du inte regnar bort och att du räddade ödlan =)

längtar verkligen tills du kommer hem igen <3

pusspusspuss

2009-04-04 - 18:41:13
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0