SJUK

   2009-04-02 - 05:17:25

Jag har blivit dunderforkyld:( Har varit det i flera dagar nu....i gar snorklade vi och akte speedboat...det blev varsta regn och ask ovadret och ett tag var vi fan riktigt skrajsna alltsa:S inte for regnet utan for de hoga vagorna som verkligen flyttade baten i sidled nar den studsade pa vagorna:(
Men jag lever och ska snart ta morgondoppet i poolen det regnar faktiskt nu men vad gor val det man ska ju anda bli blot liksom :)

Mr. kan inte halla sig fran drickat har heller....javligt trist, men det drabbar bara han sjalv i slutanden...det jag blir arg over ar att han nekar fast det star ett moln av spritanga kring han...



puss


Kommentarer
Marille

ta å snyt näsan nu så ska du se att dt blir bra och drick lite champange åt mig ;P

pusspuss

2009-04-02 - 11:27:36
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0