SEGIS SÖNDAG

   2009-04-26 - 18:03:57
i dag e de segt som faaan...har sovit på soffan här i Kulla...sen tog ja p syster en sväng o handlade...å så har ja dammsugit i bilen i alla fall=)
Ska ta å vårstäda den sen då jag bytt till sommardäck...eller jaaa...funderar på att lämna den till Butängens bilservice...dom både städar invändigt och tvättar den för 200 spänn...helt sjukt billigt...!!!

i morgon e det DBT...jag längtar som bara den efter mina tjejer...ja i alla fall en del av dom...som L och A...

Jag har börjat skriva om Thailand....det blir flera delar och många bilder...så jag kommer göra klart en del i daget och lägga ut=) Håll ut....:P

puss



Kommentarer
Candy

Hihi vilken söt bild :P Syns snart :D <3

2009-04-27 - 00:58:36
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0