JEEPSAFARI

   2009-04-09 - 05:24:45
I gar var vi pa jeepsafari i djungeln...forst akte vi forbi lite sevardheter som vattenfall, och elephant, monkey och muai thai shower...jag fick massage av en elefant da jag lag pa marken och hon stampade pa min rygg och rumpa...samtidigt SOG hon med snabeln i mitt HUVUD jag hade fullt med elefant snor i skallen sen:)
Vi hade i alla fall varldens basta jeepchaffis han var galen och likasa ledaren fran slovakien...han kunde hipp som happ skutta ur jeepen i farten o springa fram till ett snar och plocka konstiga frukter eller jattespindlar och visa oss i bilen....
Vagen var sa javla skumpig och hoppig att alla skrek for det var som varsta berg o dalbanan uppe i bergen:) och chaffisen tog alla tankbara varsta vagarna upp o ner...in i snaren...:)
Franast var att sitta uppe pa jeepens tak ovanfor forarhytten:) Helt underbart att sitta helt fri daruppe och ducka for palmbladen och bananloven...fick dock en snigel i haret som slemmade ner mig rejalt...fan va ackligt...jag far skriva mer om detta sen...nu ska vi till chaweng o bada o sola...man far passa pa liksom...puss

Kommentarer
Marille

ville bara önska dig en härlig påsk nu innan jag förflyttar mig ut i skogen i några dagar =)

miss ya mah babe

2009-04-09 - 13:09:18
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0