HEMMA MED JETLAG

   2009-04-18 - 19:16:31

I morse landade vi åter på Arlandas gråa trista betong...borta var alla gröna palmer,prunkande blommor,  dofter av både crabfoot, avlopp och eucalyptus, hundskallen i natten och vågornas brus.......kommer att berätta om resan...lovar...men just nu mår jag bara S.K.I.T.!!!!!
Jag har vrålgrinat som fan...jag vill inte vara här....!!!
Men nu ska jag kämpa....KÄMPA!!!....jobba, sälja på marknaden som börjar åter 2 maj=), och studera (om jag nu kommer in) jag ska spara varje liten jävla krona så jag har ett kapital...!!!!

Har planer för framtiden....planer jag haft hela tiden...men som kan sättas i verket den dagen Joey lämnat mig:(

Jag älskar min Joey och vill ha honom kvar i 100 år till, men jag VET ju att det inte kommer hända....och den hemska dagen kommer jag att lämna Sverige för minst ett år...för att jobba på Samui med samui dog rescue.

underbart ställe....(på ett sätt, men skitigt och snuskigt på ett annat)


Jag har en plan...jag har ett liv.....jag har en hund som älskar mig...jag har en underbar vän som älskar mig(Marie) Jag har en man i mitt liv som älskar mig, och jag har en familj som också älskar mig...jag är NERE NERE NERE,....men jag har kanske en framtid i alla fall...!!!
Göra det jag verkligen vill....!!!

Kram


Kommentarer
Marie

klart du har en framtid och jag tror på den, och dig!

pusspuss

2009-04-19 - 10:47:18
URL: http://marille.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0