SUCK!!!

   2008-09-06 - 13:05:07
Fan va trött ja blir ibland på allt vad karlar heter....skapligt lack asså....bläääääääh.....

i dag regnar det som fan...Joey e nerbäddad med filt i sin korg breve mig vid datorn...själv sitter jag o laddar lite stuffs...snackade med Johan i gbg på msn förut de va göööörlååånge sen så det var skoj...å så min Anders.


Ska till Kulla sen o fira Pata han har inte haft tid att ha kalas sen han fyllde i juli....men nu så....men paket fick han för länge sen...en stor jävligt dyr solsäng i trä...me dyna å  hela skiten....ja vill mee ha...o gärna en egen trädgård också å ställa den i....

jag mår oförskämt bra asså...lycka typ...vete fan varför...men det bara pirrar i mig...jag är GLAD=)

Kommentarer
Arn

Klart du blir trött, när du börjar sms:a vid 7på morgonen, skall man inte sova då på en lördag? Hoppas Kulla var en trevlig tillställning.....Höres.

2008-09-06 - 21:54:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0