VATTENGYMPA Å HALLON

   2008-10-03 - 07:01:42
Är uppe med tuppen kan man säga...fast ja har varken sett eller hört nån tupp så vete fan om ja inte e först ändå:P
Vaknade tom innan klockan ringde pigg som ett litet marsvin på pelletsjakt:)
har käkat gröt (=S?) med frysta hallon....läste att hallona har nå ezym eller nå skit som gör att förbränningen i kroppen får lite extra skjuts..undrar om det stämmer....som tur är så hade jag börjat äta hallon INNAN jag läste det....annars hade jag inte skrivit om de här hahahhaa...ska på vattengympa efter dbt´n,

undrar om Arn har flyttat ännu??:)
var i Linköping i går med mamma=) Klippte ju Joey på Tassarnas Trim så vi gick på IKEA och lite så ....köpte en jacka...fick en mössa=) och köpte möbeltassar på IKEA för heeela 5 spänn...tog de på kortet=)

Nej nu ska ja susa ut o borsta tänderna....näääää de ska jag inte för det har jag redan gjort...men det lät bra i alla fall:D


puss på era navlar mina små ludd=)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0