TRÄNING o CATHARINA

   2008-10-21 - 20:53:33

var uppe med tuppen morse igen ....träning 07.30, men det var sååååå mörkt så det blev ingen långpromenad med joey faktiskt *erkänner* Sen var jag på DBT...ska koncentrera mig mer på mindfulness just nu eftersom jag tappat lite av det ...jag går omkring och är arg hela tiden typ och jag vet egentligen inte riktigt varför:S
i går kväll var Joey hos cattis eftersom mamma, pappa, syster o Pata var på väg hem från London och jag tränade...sen hjälpte jag henne att koppla in modem och sätta igång internet...och fixa hennes mobiltelefon....gick oväntat smärtfritt, men det ligger väl i generna:P *tack morfar;)*
cattis kom hit i dag innan hon skulle till Maggan ...det var kul vi sat och snackade...hon blir 70 nästa år och är en av mina absolut bästa vänner...det är fränt de=)

Har varit hos mamma o pappa i dag .....fick presenter från dom o syster o Pata...nu ska jag slappa...har gjort dagen läxa och kollat aretsmarknaden dessutom...den var lika väntat kass som vanligt!!!!


nehej nu ska ja keeeeeeeeekaaaaaaaaaa :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0