SLITEN PRINSESSA

   2008-11-14 - 10:04:19






Huuuuh...*gäsp*....

Vaknade nyss och klockan är redan 09.30...var vaken förut vid 06.30, men lyckades somna om till den smått kaotiskt dåliga filmen tropical thunder war...:S

Ska städa av lite i dag...det sista som man säger...i kväll ska jag å Joey på tjejkväll i Kulla...japp han har fått dispans...eller så får han väl barrikadera sig i datarummet med Pata kanske;)

I morgon ska vi ha dogpartyyyyyyyy=) Oh yeeeeah...life´s rocki´n

Undrar förresten varför de bästa av bästa snilleblixtarna föds i badkaret??? I går kom jag på en utomordentligt praktisk och snygg lösning till min hall...yepp...DEN KÖR VI PÅ....givetvis kom jag på det när jag låg o plaskade bland skimmrande bubblor i ett vrålhett bad medans dofterna av LUSH´s badgodis kittlade i näsan...tro fan man blir hög å kommer på saker då=) Förresten kan jag bara meddela att om man har någon av dessa härliga produkter och har den ligger i badrummet så fungerar den även som doft i hemmet...det är det första jag känner varje gång jag kliver in i mitt hem=)

Bara för de så kommer lite LUSH här...:)       http://www.lush.se/



produkter jag har just nu



produkter jag vill ha i min samling







Pusstackhej




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0