INFORMATION OM BORDERLINE

   2008-11-25 - 09:08:08
Jag har tänkt göra svenska folket lite mer medveta om vad BORDERLINE PERSONLIGHETSSTÖRNING är för något och har bestämt att jag under några dagar ska lägga upp information kring detta.
det kommer nog bli en hel massa text, den som vill och orkar får mer än gärna läsa ...dom som inte vill får läsa "mellan rederna" jag kommer lägga in vanliga inlägg också under tiden=)
jag vill också passa på att tacka alla de som bryr sig om mig och som hejar på mig...:)
tack fär jättefina inlägg också i mina "comments"=)

Det kommer handla om

* Borderline- Vad är egentligen borderline
* DBT - Dialektisk beteende terapi som har god verkan hos just borderlinepatienter
* Självdestruktivitet - varför skadar man sig själv
* Söka hjälp
* Mitt liv, att leva med BPS utan att veta om det

I dag har jag varit på vattengympa å så ska jag till tandläkaren vid 10.00....jag är väl en av de få som älskar att gå till tandläkaren *hahahaha*

Kommentarer
Sandra

Hej,

Fann din blogg via Ludmillas blogg. Har läst lite här och där. Du har vandrat en långt väg, och det gör mig glad att det verkar gå bättre för dig nu. Även om jag inte ens känner dig..men det finns så många som mår dåligt och som inte får hjälp i tid.

Önskar dig det bästa!

Hur fungerar förresten den där behandlingen?

Kram Sandra

2008-11-25 - 12:32:52
URL: http://www.lilysun.wordpress.com
sippan

Hej,

Jadu tandläkaren är ju inte direkt det roligaste man kan gå till :-) Finns betydligt trevligare saker att lägga pengarna på men ibland får man bita ihop.

Va intressant att du ska berätta mer om Bordeline och DBT mm väntar med stort intresse.

Sköt om dig så hörs vi på mailen om inte annat.

Kram

2008-11-25 - 14:15:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0