VAD VILL JAG MED MITT LIV???

   2008-11-19 - 13:11:25
Ok gott folk nu ligger det till så här dåh...
var på möte på förseningskassan i gr med chefen...eller rättare sagt chefens fru var den som kom dit, han själv var jäääättemyyycket upptagen:S *jäjäjä*
Ska börja arbetsträna redan nästa vecka...2 timmar 2ggr i veckan till att börja med...inte mycket alls ju..men dom anser att jag ska börja med lite lite och öka sen...var förbi i dag och beställde nya kläder...midjemåttet har ökat några cm sedan jag jobbade sist 'hähähähähä* det kändes bra ...ända till Bosse Frank den gubbfan klev in genom dörren o muttra jaha värst va hon såg glad ut för en gång skull...bakom min rygg...om han visste vad jag gått igenom skulle han nog knipa igen sin stora feta fula jävla käft rejält...speciellt med tanke på att hans son är så jävla äcklig o antastar arbetande folk och vrålar allt han önskar göra med en i cabben, på statoildisken mm...jävla idiotfamilj!!!!
jag var inte glad i slutet innan jag blev sjukskriven...men som Maria sa i går på mötet att det är vktigt att dom på jobet inte är kvar i hur den gamla Frida var utan komma ihåg att se den nya Frida...hon sa att jag är en helt annan person mot den hon träffade för 1 år sedan då min terapi började:)

Känsla: Ångest ...oro...svagt hopp...
Tankar: Vad vill jag?, kommer detta bli bra? hur länge pallar jag med det denna gång innan jag blir enormt uttråkad?
Förnuftet säger: Gå till jobbet...testa ...se hur det går, hur det känns, hur det ÄR!!! Hoppa av och backa till rehab om det inte fungerar...


Thats it!!!




Joeys fina scooban doobantårta på hans kalas i lördags=)

Kommentarer
sippan

Hej



Jag har läst din blogg nu under en längre tid och beundrar dig verkligen för den du är det lilla jag vet om dig. Jag känner igen mig så väl i många av dina inlägg. Känns nästan som att jag sitter o läser om mig själv.



Vill även passa på att Önska dig ett stort Lycka Till nu med jobbet det kommer att gå jättebra! Jag håller tummarna för dig :-)



Ps. Vilken fin tårta Joey fick!

2008-11-19 - 14:59:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0