DOM SOM FÖRSVANN

   2008-05-06 - 07:57:29
 Nu har jag bestämt mig...det svarta jävla hålet inne i mig växer...även om jag kan ha en dag som är lite uppåt så änner jag alltid att det bara är så jävla ytligt...det är bara det yttersta skiktet av mig som låtsas må bättre för att hålla mig flytande...men inne i mig är det alltid lika mörkt och hopplöst...
jag vet att jag aldrig kommer bli så pass lycklig igen eller må så bra att det känar något till att kämpa för det...den här gången tänker jag INTE ta det med min terapeut!!!
Dom fick mig att leva över min 30-års dag...men jag vill ju för helvete inte leva ju!!!
varför ska det vara så jävla svårt för folk att fatta att jag inte vill...att något inne i mig äter upp mig ....tar tuggor av mig hela tiden och det gör så jävla ont...

image188

...det är inte värt att leva bara för att JAG SKA!!!!!..........

...lämna mig ifred...


Kommentarer
Johan H

Hej igen.
Verkligen tråkigt att du känner som du gör. Men jag tror du har allt för mycket att tillföra till oss andra för inte finnas kvar. Tänk alla andra som är på väg in i din situation, vilsna och ledsna. Jag tror verkligen du skulle kunna dels ledsaga dem och dels må bättre av att kunna hjälpa någon. Som lärare vet jag att det är en tillfredsställande känsla att kunna hjälpa någon. Det värmer själen på något sätt.
Jag håller på dig! Bara så du vet..

2008-05-06 - 17:15:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0