SOMMAR

   2008-06-24 - 13:54:07
Nu är midsommar över...det blev tältning....grillning...fiske för en del...;) dock inte för mig för ja gråter när fiskarna fastnar på kroken ju :(
En supermysig helg helt enkelt...trots lite regn då och då...

Annars mår jag kanon...jag menar KANON!!!

Tänkte på Johan runt midsommar...blir bara förbannad när han dyker upp i mitt huvud...han är för mig inte ens värd hundskiten på gatan...jag VET att jag är för bra för honom...och att han absolut inte förtjänar mig...
Aaahhh...så är det faktiskt...han borde gråta om nätterna över att ha förlorat en sån som mig!


Har varit på sjukan i dag IGEN 4e gången på skitkort tid...e döv på ena örat...och har ont...




NEGERJÄVEL!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0