BUSINESSTAJM AGAIN=P

   2008-07-05 - 20:34:52
Hejs hopps=)
Har fått svar på mitt mail från grönan hon som jag mailade till som är pressansvarig blev jätteupprörd och har vidarebefodrat mitt mail till en tjej som ska höra av sig till mig nästa vecka:)

I dag gick jag upp vid 04.50...och packade mig iväg till mitt nya löragsnöje på Himpan...ålde för mindre i dag ...var lite mindre folk och jag hade mindre plats för mina saker, men flera kom fram och kände igen mig från förra lördagen och frågade vad jag hade med mig i dag osv=)
Kul var det i alla fall...fick en trevlig dam som granne och vi hjälptes åt lite med varandra=)
Blev dock bara ca 1600 i dag , men jag satte en låg gräns för att man inte vet hur det ska gå så jag blev nöjd i alla fall:)
Idde o kidsen kom förbi o hälsade på mig där med=)

Avveee....kom hit o hälsa på mig:( Jag saknar dig....:(

Ska pilla in lite bilder på Jaaaaah Cuuuure snart..men inte i kväll...har sovit och ska fan fortsätta i samma spår nu asså...ska kolla lite på film i sägen ....puss



Kommentarer
Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-07-05 - 20:39:56
URL: http://wlisa.blogg.se/
Avve

Hmmm man kanske skulle typ kunna åka när Ante åker till jkpg till sina kompisar... skulle var hur kul som hellst juh =)



Kraam

2008-07-06 - 12:40:48
URL: http://lalathebean.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0