KRÄNKT!!!(varning för känsliga en del kan uppfatta bilderna som starka)

   2008-01-19 - 11:48:17
Känner mig så fruktansvärt kränkt!!!

Den jäveln...fy faaaan...
I dag hörde Charles av sig igen efter såååå länge...kul...

det blåser ute och jag kämpar med mitt schema ...får nu samla glaskulor för att få göra min tatuering...för varje aktivitet jag tar mig för så får jag en glaskula...och för varje helt lager kulor i burken får jag lägga pengar i burken=) när jag nått ett mål får jag göra min tatuering=) wiiihooo...yeyeye synd bara att jag har andra planer...vänder det inte fort...fort som satan så kommer det inte bli någon tatuering...jag älskar dig min Marie...min blodssyster!!!

Tillsammans till sista andetaget...snart får vi ro...!!! Du har mitt blod i din kropp och jag har ditt...alltid tillsammans!!!


Ni kan fara åt helvete!!!!!

image124
hammare
image125
razor
image126
en halv dagsdos...i dagsläget är den dock utökad ytterligare
image127
mitt liv...vill flytta in
image128
en mindre skada i vintras...den andra armen är numera censurerad!!!


*lyfter vingarna*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0