STINA MICHABOS

   2008-08-14 - 12:37:20
VILA I FRID STINA....SOV GOTT ÄLSKADE LILLA VÄN

För övrigt så e han igång igen...snart kommer jag vända mig om och gå...utan att ens se tillbaka!!! Jag känner hur den dagen närmar sig med STORA steg trots att vännerna omkring mig inte tror mig så menar jag allvar...ingen i hela helvetet kommer att få göra så jag sjunker ner i skiten igen...INGEN!!!
Just nu sitter jag här med mp3n på högsta volym...undrar vad jag ska göra just NU!!!
Ni behöver inte säga något....!!! Jag vet min sits...JAG VET SA JAG så håll käften!!!!!!!!

Behöver dock finna tryggheten i att vara ensam ...det bästa är om jag är....ENSAM !!!!!


Fly...fly your fucking life away!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0