THAILAND

   2008-04-28 - 09:51:35
Nu är Thailand 2009 bokat...det blir syster o Pata i en bungalow och jag och Idon i en ..vi kommer bo på hotell rembrandt i bangkok 3 nätter och sedan vidare till Koh samui 18 nätter där kommer vi bo på öns lyxigaste hotell som våran vistelse skulle kosta 44.ooo per person ca. men för oss kostar det 16.500 per skalle....tänker inte säga hur vi fått detta just nu....våra bungalower har egna trädgårdar med egna pooler...uteplatser...o all lyx man kan tänka sig...även i Bangkok har vi ganska schysst...eftersom vi bor i svit får vi tillsammans med andra svitboende bla äta frukost i egen restaurang på 24e våningen:)

Sitter i telekö med medicinskt centrum...ska se om jag kan få sprutor i knäna....ont på boxningen när vi hoppar mycket rep:(

I morgon ska jag tatuera mig...har precis gjort den andra tatueringen...det kommer bli hur najsigt som helst=)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0