EKG

   2008-04-18 - 06:32:24
I dag ska jag o Joey till Valla för att göra en EKG kurva på honomsom jag kan använda i en av de tatueringar jag ska göra den 29e April.
Hoppas det går bra och han inte blir allt för stressad bara...min lilla plutteskrutte....=)
har sovit ganska bra...vaknat utvilad...men har ont i axeln efter att ha sovit på amen eller någe....vaknat flera gånger av att armen sov så in i helvete...:S

Snart kommer ju Ron....gud vad ett halvår går fort egentligen...det känns sådär....ganska bra samtidigt som lite jobbigt...men det går nog som sagt bra...får se hur det går i dag att åka till Linköping dock:S Idon ska följa med för jag orkar inte åka ensam...jag tror jag bryter ihop igen då...det är inte rättvist att jag ska behöva må så här....det är JOHAN som ska må skit!!!!!! INTE JAG=(

image172
TAR EN TIME OUT PÅ HIMPAN...MÅR GANSKA DÅLIGT HÄR

image173
DEN BITTRA SANNINGEN

image174
FÖRSTA SOLEN 17 MARS 2008 I MÖLNBO

image175
CHAMI-VACKRAST I VÄRLDENNU I THAILAND

MIN FAVORITSAJT JUST NU SOM JAG LUSLÄSER MER ÄN OFTA.....DEN ÄR UNDERBAR......http://www.sjalvmord.com


FUCK YOU


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0