REGN=( **UPDATE**

   2007-09-10 - 11:22:53
I dag regnar det som fan...allt e grått, trist...ledsamt o bara SKIT!!!!
Sitter i alla fall o pratar med Marie på Msn...hon värmer=)

Har ångest...inte ens kan man gå ut lixom...fast vi har i alla fall varit på långpromenix på morgonen...men nu e vi bara slöa, ensamma och ...jaaa...suuuuck!!!

Ska på boxningsträning i kväll i stan...ska man orka liksom??? De kanske e skittråkigt....men det vet man inte om man inte testar de...så e det ju faktiskt!!!

Kan någon liva upp mig nu eller ??? INNAN jag dör tack!!!



**UPDATE**
Är jätteledsen...bara gråter...saknar Johan:( varför i helvete drabbat all skit mig?????????
Boxningen gick bra i alla fall... det var kul...dom undrar om jag kan jobba på lördag på boxtävlingarna i cafet, men ja e nog inte så sugen på de...:(
Fan vad ledsen jag är:( Tårarna bara rinner:(((


image67
                  *Gypsy*

*lyfter vingarna*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0