MITT HJÄRTA GRÅTER!!!

   2007-09-22 - 13:21:01
Utåt sett så mår jag bra...jag är en jävel på att dölja !!!
Men inuti gråter jag...jag vill hoppa från en finlandsbåt...jag VILL det ...alternativt ta massa piller...men måste ta åksjukepiller innan så man inte spyr upp allt...jag vet inte varför men jag tänker hela tiden att i Januari ska jag dö...kanske är det dags för mig då???

jag mår inte bra...jag vill komma till ett behandlingshem..i dag slog jag Joey i frustration...man FÅR INTE DET!!
Han är mitt allt...om jag inte haft honm hade jag varit död för flera år sedan...nu lever jag...till januari????
Jag vet inte...jag vet ingenting...

Jag bara gråter och sover...gråter...gråter...gråter o gråter...

*lyfter vingarna*

290158-75

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0