LPG

   2007-09-18 - 14:53:36
Har varit på långpromenad med Joey...klockan 7 ringde klockan då var det bara att dra på sig träningskläder o ge sig ut. När vi kom tillbaka började första dropparna trilla från skyn...å sen har det spöregnat sen dess...jag har varit i Linköping på LPG, det e kul...roligast e att man får vara i en vit kondom *moahahahahaa*

Ska inte gå nästa vecka för ja måste ha pengar innan jag går dit igen...men resultatet påverkas inte på något sätt av det!!!
Gick på stan ett litet litet varv, sen hem å plocka undan lite....nu har jag varit ett snabbvarv på sjukan...
I morgon ska jag till tandläkaren och få min bettskena...*hihihihihi* asså dom tandläkarna e så jävla roliga...jag längtar verkkligen att gå dit=)
De du Johan...de vore väl något för dig=) *sparkar iväg till tandläkaren*
Hans mun sörjer nog mitt tjat...deras hopp att få bli behandlade har nog trappat av *huhuhuhuhuhuhu*
stackars små söta gaddarna...Johan har verkligen jättesöta tänder....=)

Tror inte jag ska gå på box i kväll...ska nog öva lite teknig hemma istället...för på vanlig box har dom ingen aning om vad teknik är och de e lite stört att gå dit o köra en grej å sen gå å träna taktik...visst asså najs å få slå ur sig, men de får ja ju på riktiga boxningen med...ska forma mitt tandskydd i kväll om ja orkar huhuhuhuh

I morrn ska jag luncha med mamma ...programmet e tjockt=) har massa o göra o jag älskar det:)

*Love u J*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0