LJUG INTE

   2007-09-27 - 08:24:50
Johan ljuger för mig!!!
Jag vet inte vad jag ska skriva...jag trodde han hade slutat ljuga...efter det han gjorde...men NEJ:( Jag e så jävla ledsen...gråter...hela jävla dagen e förstörd fast den knappt börjat:(
Jag orkar inte....bara gråter!!!
VARFÖR???? han sa i går att ja men ja e PÅ JOBBET...men i dag när ja lixom fått reda på det själv o frågar honom så säger han att jaaa jag har jobbat hemma...varför kan man inte säga det lixom...ja har känt i 2 dagar att det varit annorlunda...något han inte velat säga...jag vet inte vad det är...trodde han hade någon där kanske...:( Jag vet inte...är det så så hoppas jag bara innerligt att han SÄGER det ...för min skull!!! SNÄLLA!!!

Har hittat en bil...men ingen kan följa med o kolla på den så ja får väl skita i den...JoCCE ska byta in den i veckan som kommer om han inte får den såld:( å då är det försent:(
Är ledsen i dag...skitledsen...gick bara en kort promenad med Joey:( tårarna bara rann så jag orkade inte...släpade mig runt...jag är en DÅLIG matte...:(
FÖRLÅT!!!

Förlåt att jag finns!!!!!

image78

Kommentarer
Linda

Go morron! Ha en bra dag!

2007-09-27 - 08:32:23
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0