KRISTIANSTAD

   2007-09-09 - 16:20:36
I går var vi i Kristianstad och vände...det var en jävligt lång resa kan man säga...huh...jag hade och har fortfarande värsta träningsvärken i låren sen träningen häromdagen och det va lite småjobbigt o bli stel i bilen på de:S
Pata har sovit här 2 nätter, men nu har han ju åkt hem i alla fall...Joey sov hos farmor o farfar i natt dom kunde ha honom i alla fall när vi var borta det var ju kalajsbra de:)
Har sovit som faaaan i natt...och även på fagen i dag ...får se hur bra det var för min kommande nattsömn egentligen..hrmmm:S???
Har vattnat hos Catharina...undrar lite hur det går för dom egentligen...ehe...80 mil å GÅÅÅ lixom det är typ lika långt som vi åkte i går hahahaha ...huuuhhh....

Malins lilla studentlya var mysig, men asså fy faaaan för de allmänna utrymmena blääääh....VIDRIIISSCCHHH!!! Men hon har ju en hel liten lägenhet så hon kommer inte utnyttja de allmäna stuffsen  ...
Mysigt område i alla fall...
Jag läser vingklippt ängel...den e kanon...hon påminner så jääävla mycket om mig...gör samma destruktiva handlingar som jag gjort o så ...hennes liv är som mitt kaos varit...men hennes e 100 ggr värre...men jag känner verkligen igen MIG i henne:(

Känner mig lite ensam nu faktiskt....funderar på å dra ut med Joey på en långis, men han kräktes precis lite litegrann så ja kanske ska vänta en stund...min mp4 e najs i alla fall...mi like it:)

Johan är i Karlskoga så NARTURLIGTVIS svarar han inte då...någon som e förvånad?????? INTE!!!!



image68
FLYTTMAFFIAN!!!!




*höjer vingarna*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0