GOD MORGON VÄRLDEN!!!

   2007-09-20 - 03:32:33
Jahapp kan inte sova...sitter å snackar med Blom...hon e lika pigg hon och nyss fick ja mess på msn från Idon...han ba ja kan inte sova...hahahaha....=)
Blom kommer hemmåt i dag, men åker sen igen...vi kommer i alla fall hinna träffas lite för första gången sen i juni typ...Jag är besviken på Johan jättebesviken....han kallar mig fula saker...å jag blir jätteledsen sen tror han att det räcker att messa o säga förlåt...jag samlar mer å mer saker han säger mot mig...men han säger aldrig förlåt på riktigt!!!
Om han menar det får han ringa mig å säga det...innan han gör det kan jag tyvärr inte ta åt mig hans förlåt!!!!
JAG ÄR JÄTTELEDSEN VARFÖR FATTAR HAN INTE ATT HAN GÖ MIG ILLA NÄR HAN SÄGER SÅ??? HAN VET JAG E INSTABIL ÄNDÅ, ÄLSKAR HONOM OCH GÖR ALLT FÖR HONOM!!!

*suck*

*höjer vingarna*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0