SKATTJAKT

   2007-10-18 - 18:53:47
Nu ska jag ut på skattjakt med syster o Pata...har ju en ny hobby...man måste akta sig för mugglare bara...=)
För övrigt har dagen bestått av sömn...lite fix å trix här hemma...har sanerat Joeys mun...hittade massa intressanta saker där i faktiskt...inte konstigt han haft aningen bad breath sista månaderna...huga muga...men ja hitta....rensade bort...borstade...tog tandsten o VIPSSSS.....så är han fräsch som en vårblomma i munnen igen=)

Nu ska ja iväg...ska till mamma å äta köttfärspaj sen ....vi fick 50 cent biljetterna av henne...fan hon e så jävla snäll...=)

image87
*med reeeeeeeeeeeen mun*
image86
Höööstmorgooon...

*UPDATE*
pajen var god, vi hittade skatten men när jag ätit hamnade jag på mamma o pappas säng o bara grät...grät över allt...Johan...mitt fittliv ALLT!!!
Jag har verkligen INGENTING...jag är helt TOM...det blir värre och värre varje dag och jag vet inte var i helvete det kommer sluta...jag vill inget hellre än att dö!!!
Varför var jag tvungen att födas??? varför kan man inte låta någon liten cancersjuk 3 åring få leva istället och låta mig DÖ, när det är det enda jag velat sen jag själv var liten???
Varför måste det vara såhär??? Allt känns så jävla meningslöst...ska sluta tänka så mycket på materiella saker...jag VET ju att jag kommer sluta mitt liv av att jag själv tar det i alla fall...jag är rädd att göra folk så jävla ledsna bara...ledsna för att dom inte kunde hjälpa mig...att jag inte berättar hur dåligt jag egentligen mår utan döljer det bakom skratt och hemska raseriutbrott...märker inte folk att jag drar mig undan??? märker inte folk mascaran under mina ögon...min håglöshet, ringarna under mina ögon...min ständiga sömn...att jag gömmer mig bakom träning...boxning...för att få slå ur mig min frustration...att jag är i stan varje dag ...bara går omkring...gör ingenting...bara sitter på en bänk...skriver...glor...gråter...tittar på folk...folk tittar på mig....han sa ju...han lovade ju...varför säga saker man inte menar när man vet att livet redan är förstört?????

Varje dag är en kamp...jag vet inte själv om jag kommer orka till januari längre...inte om det fortsätter så här...då kommer jag inte leva vid jul...stäng era jävla öron, ögon ....hjärnor för helvete skit i att se mig...skit i mig...jag kommer ändå att få dö!!!

Kommentarer
Sara

Frida!
DU ORKAR!!
Du är jätteduktig som tar tag i det! FORTSÄTT KÄMPA!!

2007-11-13 - 18:40:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0