LIFE SUCKS!!!

   2007-10-04 - 10:27:33
Skit e vad det är...det var lite bättre i går...men så på kvällen blev de neråt igen och i dag har jag o JOey inte gått vår promenad...vi gick bara jättekort:(
Det är ju en av mina dbt läxor att försöka hålla vår entimmes promenad på morgnarna och sen utvärdera hur det känts om jag gått resp inte klarat det!!!

Min älskade Marie mår inte bra...jag stöttar henne så gott jag kan...if she go i go!!!
Gumman allt kommer bli bra till slut...håll ut...åtminstone till januari:(
Hoppas han åker in så de skriker om de...då kan han sitta där o fundera över sitt liv sen!!!

I kväll boxningsträning...wiiieee......=D fan vad jag älskar det...sammanhållningen....att ja inte börjat tidigare:S pusipuss

Jag älskar min Johan...vill vill vill....vill vara med dig!!!!

*kärleken är oändlig*

image82
Söt rackare:=)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0