IM A BIRD THAT JUST CRASHED IN FRONT OF YOUR FEET!!!

   2007-12-11 - 17:20:02

I dag har jag och Idon varit på IKEA, har köpt världens bredaste dubbelsäng typ...huhuhuhujj... Marie kommer snart ner igen...längtar:)
I år har jag VALT att inte fira jul...varken köper eller kommer få några julklappar...jänns jättebra=)
Eftersom jag inte tror på jesus, gud å all skit...varför då fira jul????

Lite nya pics på nya lyan....rörigt som satan, men då de e klart så kommer de bli ´kanoners...:)

Ron skicka pengar till mig från Jamaica så ja å bebis ska klara oss=) LOVE


image98


ÖMTÅLIGASTE FLYTTKARTONGEN

image99
BÖRJAN PÅ BALKONGEN...TEMAT SYNS KANSKE:P

image100

NEJ HÖRRNI...SÄNGEN E FÖÖÖR STOR...MEN DET KOMMER FINNAS DE SOM BEHÖVER PLATS I DEN =) I MAJ KANSKE....HIHI


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0