VAR ÄR HAN???

   2007-08-18 - 11:59:50
Johan hör fan aldrig av sig nu:(
Tycker det e skitdålig stil...vi har för fan bott tillsammans och jag e så jävla bortglömd att han inte ens kan ödsla ett jävla samtal...d e väl för dyrt kanske....kanske inte vill lägga en krona på mig!!!!!!!!

Snacka med Chami i går...rätt intressant e att hans pappa e narkosläkare....Johans pappa e ju med läkare....verkar som alla killar ja känner har föräldrar som e läkare...
Ska på kräftfest i klockrike i kväll...men ja ska bara dit o mingla lite...åker kanske rent av hem sen igen...d e ju så...sociteten kommer å går utan att man knappt märker det...

Jag har ett problem...STORT problem...jag mår verkligen dåligt så fort jag ser en BMW:(
Jag får ångest och tänker på Johan hela tiden så när jag ser en får ja ta ett djupt andetag och titta åt ett annat håll...jobbigt som fan!!!
Saknar honom skitmycket...har fortfarande inte vant mig att vara här hemma utan honom:(

Älskar dig!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0