SJÄLENS SPEGEL!!!

   2007-08-31 - 12:47:37
Har hämtat tapet på Ödmans...ska tapetsera så hallen blir ready i morgon ...hoppas jag...*suck*
Hittade en bild på Johan på nätet...någon brud hade den på sin hemsida...han hade örhänge å va yngre än nu o jobbade som kock då haha...sött...

jag har vaxat Cattis ben...snart kommer Malin o Louise o kollar igenom mina grejer ja ska göra mig av med om de behöver något...annars en lugn o skittråkig dag...hittade även sara Parkman på myspace:O o Miriam har en blogg på nätet...haha snacka om å ha tråååkigt....döööööh....

Chami har Danne hos sig...de ligger o glor på film...C e hemma från jobbet sjuk i dag ....så då passar dom väl på å gulla sig förstås....aja...

Johan me miss yah:(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0