RESA

   2007-08-02 - 10:42:00
Ska ut o resa lite..åker i morgon..ska inte så långt...Tyskland..Frankrike kanske...hoppas jag hinner hem innen men annars. blir det nog att jag skippar uppsala reggae festival detta år...och jag har verkligen inte råd ...egentligen inte med något av det ...men jag måste göra något...
Dom tycker inte jag ska åka på festivalen på sjukan heller dom säger att jag troligen är i för dåligt skick och lätt skulle falla dit om någon vill utnyttja mig. Dom vill att jag hellre åker till tyskland och tar det lugnt än å gå på festival med folk ja egentligen inte känner...för ja vet ju inte hur dom e EGENTLIGEN!!!
Har putsat fönster i dag o satt upp gardinerna ja köpte på Ullared sist ja var där...det slutade i att jag storstädade...det är första gången sen ja var inlagd...känns bra nu skönt att det är lite rent...=)

Skulle ju åkt till Norrland i år igen...men Johan vill ju inte veta av mig:(
Gör ont som fan ...men jag kan bara ge honom tid och be till högre makter att han saknar oss...

älskar honom...fan då
 
 

 
Should the o travel a bit .. go tomorrow .. should not that far ... Germany .. France maybe ... hope I make it home innen but otherwise. it is enough that I skip Uppsala reggae festival this year ... and I really can not afford ... not really having any of it ... but I have to do something ...
They do not like me to go to the festival on the disease nor they say that I'm probably in too bad condition and could easily fall there if someone wants to use me. They want that I'd rather go to Germany and take it easy than on going to the festival with people so do not really know ... if yes do not know how they e REALLY!
Have polished windows today o put up curtains yes bought at Ullared finally yes was there ... it ended up that I cleaned the big ... it's the first time then yes was posted ... feels good now nice that it's a bit clean. .. =)

Would surely have gone to northern Sweden again this year ... but Johan would not want to know me: (
Hurts like hell ... but I can only give him time and pray to the higher powers that he misses us ...

love him ... hell!



RSS 2.0