MÅLA

   2007-08-13 - 12:59:00
Jag har börjat måla nu...fick en ångestattack nu på förmiddagen...nu sitter den äckliga vidriga svarta ångesten på ett stort papper istället...målade hysteriskt en helt svart tavla...nu kan ångesten sitta där å glo på mig...ja glor tillbaka!!!

Känner mig ensam...är jätteledsen att Johan svek mig när jag var sjuk!!!
När jag behövde honom som mest svek han mig...fan nu kommer tårarna igen:(

image42
 
 
 
I've started painting now ... got an anxiety attack this morning ... Now sit the disgusting vile black anguish on a large paper instead ... painted a completely hysterical blackboard ... now the anxiety sit there staring at me on the yes ... staring back!

I feel alone ... is really sad that John failed me when I was sick!
When I needed him most, he betrayed me ... hell now comes the tears again: (



RSS 2.0