BONNFEST!!!

   2007-08-19 - 17:02:30
Var på Bonnfest hos tjalle...drack bara tre cider så ja körde hem sen...lyckades pilla i mig en kräfta å några räkor faktiskt...men det blev mest bröd hahahaha....d e ju DJUUUUUR:O
Ne nu återgår jag till min vegetariska kost:)

Har snackat me Chami...han e kvar hemma i smååålaaaand...men ska snart  hem te Stockholm...han e så jävla rolig...=)

Försöker fortfarande få tag i Johan...funderar över hans o mina saker...om detta nu e vad han vill kan han ju visa intresse i alla fall...i natt sov jag 6 timmar utan sömnpiller...det tar sig faktiskt=)

Blom har flyttat till Sko Kloster...kul för henne...dom har tagit varsitt barn liksom...öööhh...aja deras problem...i morrn ska jag boxas...kul med Chami han har massa saker lika med med o framförallt Johan...d e helt sjukt...

Love J

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0