Kalas x2

   2018-03-17 - 22:00:48
Idag har vi firat mormor 80 år och pappa som blev 61 igår. Så först hos mormor och sedan hem till mig och får för lite käk å mys Tycker att "hem" som det mormor bör på är så snuskiga och drar mig för att åka dit. Farfar bör på samma hem men på en annan avdelning. Tyvärr innebär såna här tillställningar att man tvingas umgås med en mer tvivelaktig del av sin släkt! En del som känslomässigt är död och som jag anser jag inte har några band till längre! PATRASK! Nu är det avklarat i alla fall! Jag går dit å gömmer mig inte som somliga andra åtminstone! I morgon fyller Bobby 5 år🎈 mammas älskade pojke
Första veckan på nya jobbet är avklarat och jag trivs oerhört bra. Titulerar mig numera som tjänstemän på Norrköpings Kommun. Vi hörs mer i morgon!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0